NEW!

Marble

02/04/2022

NEW!

look what I draw

Marble

14/03/2022

look what I draw

je suis le plus beau 😍

Isis Sunny et calypso

11/03/2022

je suis le plus beau 😍

happy Valentine's Day 💝

Marble

17/02/2022

happy Valentine's Day 💝

yep cute

Marble

11/02/2022

yep cute

FEB!!!

Marble

10/02/2022

FEB!!!

 cute

Marble

30/01/2022

cute

 marble

Marble

29/01/2022

marble

lol new home

Marble

29/01/2022

lol new home

cute she's kissing me

Marble

28/01/2022

cute she's kissing me

thank you y'all for all your love

Marble

28/01/2022

thank you y'all for all your love

yummy look at what sis made me for breakfast

Marble

28/01/2022

yummy look at what sis made me for breakfast

I'm cool ye

Marble

27/01/2022

I'm cool ye

guys I can talk to him I know his English

Marble

26/01/2022

guys I can talk to him I know his English

pretty

Marble

24/01/2022

pretty

I'm so mad at my sissy

Marble

24/01/2022

I'm so mad at my sissy

hi this us summer she is one of my new pets she just got some food but she's not eating she is a jumping spider she is very nice  and cute she is a girl but now she's thinking about eating to

Marble

23/01/2022

hi this us summer she is one of my new pets she just got some food but she's not eating she is a jum...

he thinks he's famous is he guys🥺

Marble

23/01/2022

he thinks he's famous is he guys🥺

 cute  💕

Marble

07/11/2021

cute 💕

birdy cutey

Marble

07/11/2021

birdy cutey

a good time for  a bird

Marble

31/10/2021

a good time for a bird

je suis trop mignonne !!🥰

Isis Sunny et calypso

29/10/2021

je suis trop mignonne !!🥰

NO! OH NO

Marble

11/10/2021

NO! OH NO

 HO NO!   OMG   NO!

Marble

11/10/2021

HO NO! OMG NO!

grandaddy long legs eating cricket

Marble

10/10/2021

grandaddy long legs eating cricket

# cutest!

Marble

10/10/2021

# cutest!

🤣🤣

Marble

10/10/2021

🤣🤣

🤔 mmm

Marble

10/10/2021

🤔 mmm

a jumping spider guys

Marble

03/10/2021

a jumping spider guys

 he a boy

Marble

02/10/2021

he a boy

yes  please

Marble

29/09/2021

yes please

ouiji has Mohawk sofunny, rght?

Marble

27/09/2021

ouiji has Mohawk sofunny, rght?

yes yes Yes Yes Yes Yes

Marble

26/09/2021

yes yes Yes Yes Yes Yes

he he

Marble

26/09/2021

he he

hahaha😂😂😂🤣🤣😂😂

Marble

26/09/2021

hahaha😂😂😂🤣🤣😂😂

awww

Marble

25/09/2021

awww

hi guys

Marble

25/09/2021

hi guys

say hi to Kevin

Marble

25/09/2021

say hi to Kevin

CUTE  BIRD #

Marble

23/09/2021

CUTE BIRD #

cute  cute cute !!!!!

Marble

23/09/2021

cute cute cute !!!!!

cute bird

Marble

23/09/2021

cute bird

OMG GUYS  LOOK!!!!

Marble

23/09/2021

OMG GUYS LOOK!!!!

2 bird !!

Marble

23/09/2021

2 bird !!

guys  guys !!!!  Hi okay  Ummm so Marble is  so  so much fun  so sometimes  Me and  marble have  a 2 bird  marble   so  SOOO!!!  bird🦜🦜🦜🦜🦜🎀🎀🎀!!!! but  hi bye !!!!!but  you have a bird ?

Marble

23/09/2021

guys guys !!!! Hi okay Ummm so Marble is so so much fun so sometimes Me and marble have a 2...

hi me and  Marble are just  so nice to  you  I  know  you guys are just so sweet and I'm so  bird  so  l'm going   good with  you   but I love you

Marble

23/09/2021

hi me and Marble are just so nice to you I know you guys are just so sweet and I'm so bird s...

hi!!! __l'm Marble

Marble

22/09/2021

hi!!! __l'm Marble

the  bird  is so cute and  so bird 🌟🌟🌺 lm Marble but  hi🐦🐦🌟🌟🌟 bye 🌼🌼🌷🦉🦉🦜♥

Marble

18/09/2021

the bird is so cute and so bird 🌟🌟🌺 lm Marble but hi🐦🐦🌟🌟🌟 bye 🌼🌼🌷🦉🦉🦜♥

bird

Marble

18/09/2021

bird

the bird  u

Marble

16/09/2021

the bird u

🦜👑

Marble

14/09/2021

🦜👑

Marble

Marble

14/09/2021

Marble

yes 😘😘😘

Marble

13/09/2021

yes 😘😘😘

bird😎😎

Marble

13/09/2021

bird😎😎

Bien le bonjour, je vous souhaite une bonne journée

BirdSquad

23/07/2021

Bien le bonjour, je vous souhaite une bonne journée

Bien le bonjour tout le monde

BirdSquad

22/07/2021

Bien le bonjour tout le monde

Coucou, moi c'est Coco (TiTi) et je viens de rejoindre Yummypets

BirdSquad

20/07/2021

Coucou, moi c'est Coco (TiTi) et je viens de rejoindre Yummypets

coucou c´est moon je cherche un pets sitter pour me garder su 1 au 23 août à Lyon 🥰🥰

Moon

15/07/2021

coucou c´est moon je cherche un pets sitter pour me garder su 1 au 23 août à Lyon 🥰🥰

Coucou, moi c'est Moon et je viens de rejoindre Yummypets

Moon

30/06/2021

Coucou, moi c'est Moon et je viens de rejoindre Yummypets

siblings🥰

Pearl

29/05/2021

siblings🥰

kiss, kiss🥰

Pearl

29/05/2021

kiss, kiss🥰

sitting on the shoulder of my human ♥

Pearl

29/05/2021

sitting on the shoulder of my human ♥

dis my bestie, skittles ♥

Pearl

29/05/2021

dis my bestie, skittles ♥